Klacht: Botte fusion power mesjes

op 12 januari 2014 over Gillette in de categorie Producten

Hallo Gilette team,
Tot volle tevredenheid gebruik ik al jaren (vanaf dat deze verkrijgbaar was) mijn fusion power met elektrische trilmechanisme. Nu kocht ik een aantal maanden geleden op een markt in Zwolle al vast op voorraad een pak met 8 stuks mesjes met streepjescode 7 702018 852529 maar toen ik deze laatst ging gebruiken bleek deze nog minder scherp te zijn dan het exemplaar dat ik als versleten had beschouwd. Ik heb daarop direct weer een nieuwe gepakt en weet hetzelfde, ook die was totaal niet scherp. Dit was ik helemaal niet gewend van Gillette. Nu heb ik deze week weer een 8 pak gekocht bij ons in Emmen bij de kruitvat met code 7 702018 323944 en deze zijn wel weer vlijmscherp. Is er in mijn vorige aankoop een productiefout opgetreden? Nu zijn deze mesjes aardig aan de prijs dus wil ik u vragen hoe we dit op kunnen lossen. Ik heb dus 2 van de 8 mesjes 1x gebruikt en nog 6 zijn ongebruikt. Ik ben ook wel bereid om u het betreffende pakketje op te sturen zodat u dat kan onderzoeken.

Een set mesjes die wel scherp zijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gillette

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gillette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veld94