Klacht: Kunststof kozijn na bijna 21 jaar in slechte staat

op 30 juni 2018 over Bot Ramen en Deuren in de categorie Bouwbedrijven

Bij het schoonmaken van het slaapkamer kozijn, bleek dat met name in de hoeken van het (WERU) kunststof kozijn de bekleding los laat..
Probleem gemeld bij het bedrijf welke deze heeft geplaatst in 1997.. het is te repareren voor ongeveer € 800.. Volgens het bedrijf (Bot ramen en deuren te Heerhugowaard) mankeert het kozijn niets t.a.v. de levensduur. De bekleding is te herstellen met een richtprijs van € 800.Garantie en productaansprakelijkheid is volgens het bedrijf niet van toepassing en een coulance periode is ook verstreken.Alles is dus voor eigen rekening.. Volgends de consumenten bond zou een kunststof kozijn tussen de 50 en 75 jaar mee moeten gaan..Die van WERU dus zeker niet. !!

Ieder 5050 voor het herstellen van het kozijn zou redelijk zijn..

Bot Ramen Deuren
W.M. Dukoweg 5
1703 DA Heerhugowaard
072-5715957
info@botrd.nl

Reactie van de melder van de klacht Jan Bles

1 week geleden - Hebben op uitnodiging van Bot ramen deuren een bezoek gebracht naar het kantoor in Heerhugowaard.. Goede uitleg gehad betreffende het probleem wat wij hebben met het kozijn en ramen, verontschuldiging ontvangen en geaccepteerd dat hun reactie even heeft geduurd..Paul Bot is vandaag bij ons op bezoek geweest en we zijn tot een goede oplossing gekomen waar wij content mee kunnen zijn. Probleem wordt verholpen, met dank aan de firma Bot ramen deuren uit Heerhugowaard..

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Bles