Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
ik koop vaak bosschebollen bij Albert Heijn ze waren altijd heel lekker en vers. maar ik heb vandaag bij Albert Heijn XL bossche bollen gekocht ik vond het niet lekker en niet vers. het had ander smaak dan normaal.
graag wil ik mijn geld terug.
met vriendelijke groeten,
tuncel.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik mijn geld terug

