BoschBedding Complimenten
De geleverde (gebracht op 23-06-2023) topper is een verkeerde maat..is 140/200. Moet zijn 160/210.
Voor Deze topper wil ik graag de goede maat en het liefst de 5 cm topper dikte.
Deze topper van 10 cm dikte wordt te hoog voor het... Lees meer
Zo boos en teleurgesteld. Wij hebben in het verleden hier een bed besteld, alles ging goed. Nu 3 jaar later hebben we besloten ons hoofdbord te vervangen voor iets nieuws. Ik wacht al 8 maanden!! Er wordt nu gezegd dat... Lees meer
Na 100 e-mails en omruilingen nog steeds niet opgelost nu moet topper bij kopen van 300 euro ben al twee jaaar bezig met hun Lees meer
Me nachtkastjes gaan en blijven niet dicht Lees meer
Op 20 januari 2023 topmatras besteld, door onduidelijke betaling 2x overgemaakt, werd direct teruggebeld zodat er er 1 geleverd werd, na vele verzoeken voor terugbetaling gebeurd er niets, alleen automatisch bericht, dat er zo spoedig mogelijk terugbetaald wordt, vorige... Lees meer
Op 27.01.2023 hebben wij een splittopper gekocht in Rotterdam. Die zou op zaterdag 4.2.2023 geleverd worden. De hele dag thuis gebleven, maar geen splittopper. Door een notitiefout van het personeel is huisnummer 20 aangezien als 2C omdat de 0 (nul)... Lees meer
Verschillende spullen besteld, 1 ding niet geleverd gekregen. 2 dingen terug gestuurd, geen geld terug ontvangen.ook een stuk of 20 e mails, krijgt alleen maar valse hoop en geen geld terug...niet bestellen hier mensen!! En wat je wel krijgt is... Lees meer
Goedemorgen,
Zojuist is ons bed bezorgd. Hierbij zat montagekosten. De monteurs kregen het bed niet naar boven en hebben het bed in de woonkamer laten staan. Mijn vriend en ik hebben het zelf geprobeerd en hebben het bed zonder schade boven... Lees meer
Mijn matras is nog maar 7maanden oud
Ik heb een put in matras 'alles begint pijn te doen . Ik ben ook vele malen wakker in de nacht ben nooit uitgerust ik heb contact gehad 'maar moest formulier invullen en... Lees meer
mijn topper zat de bij de aflevering van mijn bestelling. Lees meer