Klacht: Borginhouding Roompot Cochem

op 18 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x (??) standaard brief ontvangen m.b.t. volledige inhouding van € 65,- borg. Geen specificatie ontvangen van de door de huishoudelijke dienst, Roompot Cochem uitgevoerde werkzaamheden.
Huisnummer 517 is door ons gezin prima gereinigd.
E-mail verzonden naar: info.cochem@roompotferien.de met de vraag om een specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden.
Wordt het een standaard reactie of is hier sprake van een verwisseling van huisnummer? We zullen zien!
Wordt vervolgd.
Met vriendelijke groet,
Reserveringnummer:00012251488000

Gewenste Oplossing:

€ 65,--

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 06 augustus 2012 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de gast van een schriftelijke reactie voorzien, bij deze schriftelijke reactie hebben wij de foto's gevoegd van de bungalow zoals wij deze aantroffen na vertrek van deze gast. Uit deze foto's blijkt duidelijk dat de borginhouding terecht is.

Alle klachten die gemeld zijn door roompot007