Klacht: borg via creditcard

op 12 september 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Op 20 augustus is op mijn creditcard 850 euro gereserveerd voor autohuur in vestiging Marseille. Op 27 augustus is de auto schadevrij en volgetankt geretourneerd. Hiervoor een ontvangstbevestiging ontvangen echter de borg is – ondanks dat ik twee keer schriftelijk en twee keer telefonisch melding heb gedaan – nog steeds niet vrijgegeven.
Tevens bleek dat ik een auto van een lagere categorie heb ontvangen dan waar ik voor betaald heb.

Vergoeding van het prijsverschil van de auto en een schadeloosstelling voor het niet kunnen beschikken over dit geld

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J.P.W. Goossens

3 dagen geleden - Firefly hult zich in volledig stilzwijgen. Telefonisch contact laat weten dat men een dossier heeft aangemaakt maar ik spreek met Hertz en Firefly huurt hun auto's daar ?? Hoezo dan opnemen met Firefly en volledig inzage hebben in hun administratie maar NIETS OPLOSSEN.

Alle klachten die gemeld zijn door J.P.W. Goossens