Klacht: Telkens weer levering aan foutief adres

op 07 december 2017 over Boozt.com in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaak als ik kleding bij Boozt bestel wordt het bij
mensen in de verkeerde straat geleverd omdat Bootz aan UPS akkoord geeft om het pakketje in de
brievenbus te gooien i.p.v. afgeven bij mijn voordeur.
Het is nu al de 7e keer.
De bewoner van de andere straat is woedend en
daardoor krijg ik mijn pakketje niet meer terug
UPS voelt zich niet aansprakelijk en Boozt Padt ook niks aan op de verzendlabel.
Ik word hier zo moe van terwijl de kleding van Bootz prachtig is en de site veel kortingen geeft.

Gewenste Oplossing:

Bootz zal iets van beschrijving adres op verzendlabel kunnen zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boozt.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boozt.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leny Vluggen