Klacht: Retour

op 11 februari 2019 over Boozt.com in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 1 februari het pakket retour gestuurt via een Kiala Punt.
Kreeg geen bewijs bij aflevering ik zal een SMS krijgen tot op heden nog niet gehad. Hoe zit het nu met de terug betaling???

Inhoud van het pakket: 1 Ketting Tshirt teruggestuurd.

Jose Haak-Berkhout
Waarderveldweg 1
2031 BK HAARLEM.
GSM 0651982009.
Email joseberkhout59.jh@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Als mijn retour wordt behandeld en het geld is teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boozt.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boozt.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joskar