Klacht: Boos en Teleurgesteld

op 30 juni 2016 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Hallo Mede Gebruikers Van KPN.
Ik wil jullie deelgenoot maken van het feit dat ik vanavond Heel , Heel Erg Boos en Teleurgesteld ben geworden door een melding op de KPN side , bij de vermelding Maximaal haalbare snelheid .
Jullie moeten weten dat ik begin 2012 bewust overgestapt ben naar KPN TV, Internet & Bellen , met de overtuiging dat dit bedrijf er alles aan doet en blijf doen om het internet en de internetsnelheid zo optimaal mogelijk houden en volgen de nu geldende mogelijkheden te aan optimaliseren .
Er gaat geen maand voor bij of KPN komt met verbeteringen en internet snelheid verbeteringen.
Zo ook op hun side onder de vermelding , De maximaal haalbare snelheid op dit adres :. Op mijn Postcode wijzigde met regelmaat de data dat de snelheid verhoogd werd. Begin 2012 had ik een internet snelheid van 14 tot 16 Mbits/s en nu 2016 is het 8 tot 12 Mbits/s.
Half 2015 startte kabel legers in onze gemeente Ridderkerk heel veel groene slangen met opschrift KPN in de grond te stopen en zo ook in mijn straat en kort er na werd er 10 meter van mijn appartement een zogenaamde straatkast geplaatst en glasvezel aangesloten en na een paar weken de koper telefoon kabels aangesloten.
Op de side Kwam de melding dat medio Q4 2015 de internet snelheid naar 100 Mbit/s gaat maar toen weer Q3 2016, Nu begint volgende week 3 Kwartaal 2016 en wat lees ik vanavond : De maximaal haalbare snelheid op dit adres is: 12 Mbits Geplande upgrades: 100 Mbit/s Q3 2017.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat de stoom uit mijn oren komt.
Hoe kan een mens teleurgesteld zijn in een met zorg gekozen bedrijf als KPN.
Groet Ernst

De Straatkast in bedrijf stellen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ernst Flohil