Klacht: BOOS!

op 19 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

in de gebruiksaanwijzing staat een fout! nou ja.. het staat zo slecht omschreven dat ik de foute flacons bij elkaar heb gedaan en nu dus de harkleuring weg kan gooien. er staat:giet de kleurshampoo in de opbrengflacon met de ontwikkelcreme (2) dat heb ik gedaan. volgende stap:voeg vervolgens het hi shine elixer toe. nu staat er op de tube waar het getal ‘3’op staat ‘hi-shine’ dus dat heb ik toe gevoegd.. maar in de laatste stap is dat dus niet goed want dat is de kleur vasthoudende verzorging..lekker dan. ze bedoelen dus met hi-shine het kleine druppel verpakking maar daar staan helemaal niks op!! dus ook geen hi-shine.. snap je het nog??? ik heb dus de verzorgings creme er bij toegevoegd en nu kan ik het dus weggooien!!! ben zwaar geirriteerd want dit is geen goedkope haarkleuring en nu moet ik dus een nieuwe kopen!

ik zou graag zien dat mijn klacht serieus genomen wordt dus zou ik graag antwoord krijgen en dat er gekeken word naar de gebuiksaanwijzing. verder zou ik graag mijn geld terug krijgen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A.peters