Klacht: Boompjes

JustMoi op 24 februari 2021 over West Sigaretten in de categorie Sigaretten

Veel grote takken, had ze opgestuurd maar nooit meer wat van vernomen
En dat is als vaste klant niet fijn

Bij een vergoeding, daar ik veel gewicht niet heb kunnen gebruiken, daarnaast veel vloei beschadigd door de harde en puntige delen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over West Sigaretten

Reactie van de melder van de klacht JustMoi

1 jaar geleden - Krijg ik als reactie dat West mijn klacht niet behandeld Vind dit raar, flauw, ongepast en onwerkelijk Ik heb netjes een diepvrieszak vol met grote scherpe shag opgestuurd Nooit wat van vernomen Vervolgens hier netjes een klacht ingevuld en dan krijg je terug dat deze niet wordt behandeld Wat een onvriendelijke manier om vaste klanten te behandelen, terwijl zij er moeite voor doen, dat dit opgelost wordt Ten goede voor west zelf en behoud van hun klanten Echter vindt ik dit wel zo onvolwassen geregeld, dat ik maar op een ander merk over ga Sponsor jullie al jaren, spijtig dat er niet serieus mee wordt omgegaan Veel onnodige shag verloren door de grote zware stukken en veel vloei kapot gestoken daardoor En dan niet eens fatsoenlijk de klacht behandelen, wat een flauwekul Zou bijna andere woordkeuzes gaan gebruiken boos niet geholpen niets opgelostproberen niet eens de klacht te behandelenhoop dat de rest ook overstapt als je zo met hun omgaat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over West Sigaretten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JustMoi