Klacht: book wel betald niet ontvangen

op 08 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb zojuist 8-2-2018 tegen 18.00 uur het boek besteld en het ebook niet intvangen, kreeg melding dat transactie niet voltooid was, maar het bedrag van € 6,16 is wwel afgeschreven
Photographer’s Guide to the Nikon Coolpix B700: Getting the Most from Nikon’s Superzoom Camera

Alexander S. White15 januari 2017
White Knight Press

Ik ben tevereden als ik heb boek heb ontvangen of wanneer het geld is teruggestort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 februari 2018 om 10:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com