Klacht: Bonus, geen korting en onvriendelijk medewerkster AH Vlaardingen

op 29 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zojuist boodschappen gehaald bij AH Vlaardingen. Bij de kassa geen korting gekregen op Cif wat wel op het kaartje bij het schap stond. Heb gevraagd waarom ik geen korting heb gekregen en de dame zei; “ik heb gevraagd of u een bonuskaart had en u zei née. Geen bonuskaart is geen korting. Als u had gezegd dat u hem was vergeten, had ik mijn kaartje gebruikt”. Ik had een bonuskaart bij me, ik kom altijd bij de ah. Maar dit heeft ze niet gevraagd, en ik stond er op dat moment niet bij Stil dat ik mijn bonuskaart moest geven. Dit gedrag vind ik niet acceptabel en past niet bij AH. Wat een gedoe met dat bonuskaart ook.

Vriendelijk personeel die niet in discussie gaat en dit soort dingen meteen voor je gaat uitzoeken en evt gaat herstellen. Geen bonuskaart is geen korting kan sowieso niet. Op deze manier verlies je klanten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jas70