Klacht: Bonus

op 27 februari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijne Heren.
Ik wil graag mijn bonuskaart activeren,dat lukt mij echter niet.
Steeds als ik mijn e-mailadres invul en daarna een wachtwoord krijg ik de boodschap dat een van de twee niet juist is.
Nu is mijn E- mail enige maanden geleden gewijzicht en ik denk dat het daar aan ligt. Mijn e- mail is nu hooinijp@gmail.com.
Het wachtwoord heb ik al 4 maal gewijzicht dus daar ligt het niet aan.
P.s. Ik heb U geprobeerd te bellen met de door U opgegeven nummers op de website maar krijg de boodschap dat die niet in gebruik zijn.
Met vriendelijke groeten .
A. Hooiveld

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik op de bonuskaart ook de airmiles kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hooinijp