Klacht: Bonnetjesregen

op 18 juli 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik erger me aan de bonnetjesregen als ik bij de Gamma wat koop, je moet zo alert zijn een adelaar en eerst nauwkeurig een studie maken van de bonnetjes die je her en der nog hebt liggen. Bij de kassa is score 50% dat ee bonnetje iets oplevert, datum verlopen, actieartikel, etc.
Een ergernis voor de klusser die wil klussen en de administratie echt niet kan gebruiken.
Ik denk dat ik namens vele klusser spreek.

Vriendelijke groet,
Herman Stevens
Assen

Geef gewoon een goede prijs en een promotie via de folder in de bus is ook ok, en stop alstublieft met de meters papier bij de kassa.
Ik denk dat ik namens vele klusser spreek.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamma

Heeft op 26 juli 2016 om 08:37 geantwoord

We hebben de GAMMA app die gratis is te downloaden. Met deze app. heb je altijd je GAMMA voordeelpas bij je en de actuele voordeelcoupons. Ook kun je met deze app de voorraad zien van de meeste artikelen.
Inmiddels zijn er vele artikelen blijvend in prijs verlaagd en worden standaard tegen de oude actieprijzen aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door HS Assen