Klacht: Bon van fox

op 19 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Van Stijn,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben net telefonisch contact gehad en begrepen dat u niet meer van de aanbieding gebruikt wilt maken. Indien u zich toch bedenkt dan horen wij dit graag van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, MN ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Suzylibby