Klacht: bon vakantieveiling

op 27 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb van de vakantieveiling gewonnen. Een bon voor een fletcher hotel die je 5 dagen van te voren zou kunnen boeken. Ik probeer al een maand wat te boeken in een weekend het liefst op zaterdag maar er is niks te boeken. Bel je vakantieveilingen zeggen ze dat je naar de fletcher hotels moet bellen. Mocht je er niet uitkomen dan mocht ik weer terug bellen.
Bel ik fletcher krijg je gewoon te horen dat je pech hebt. Ze kunnen niet aangeven of er nog nieuwe hotels bij komen en je het maar moet doen met de dagen die wel vrij zijn. Of je dat nu kan of niet. Bel je vakantieveilingen terug. Gaan ze het navragen kunnen ze ook niks voor je doen. Dus je hebt een bon voor niks gekocht en ben je enorm opgelicht door fletcher hotels!!!

Ik wil dat er een oplossing komt en dat er een voorstel wordt gedaan om als nog in het weekend op een zaterdag te kunnen boeken in een hotel naar keuze. Dit is echt van de zotte dat je in een heel gebied gewoon niks kan boeken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:30 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door kristel.dewaal