Klacht: Bon kwijt – wel bankafschrift

op 11 oktober 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog geen week geleden een jas gekocht voor mijn dochter. Helaas is de jas te groot. Vandaag terug naar de winkel gegaan om of om te ruilen, maar had helaas geen bon. Wel een bankafschrift meegenomen. Ze wilden mij niet verder helpen en kon de jas niet retour brengen. (alle kaartjes en bescherming om knopen en rits zitten nog aan de jas)

Gewenste Oplossing:

Ik breng de jas graag retour, bijna 50 euro voor een jas die nu nog te groot is en volgend jaar waarschijnlijk weer te klein is een hoop geld!
Het liefst geld retour anders een tegoed bon of ruilen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce2211