Klacht: Bon klopt niet

op 22 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee keer in korte tijd werd de bonus niet verrekend.
Eerste keer was de aanbieding “uit de computer gevallen”
Tweede keer was mijn bonuskaart niet gescand omdat het een nieuw meisje was achter de kassa.

Gewenste Oplossing:

Met moeite kan er een excuus af van het personeel, ze vinden het alleen maar vervelend dat je komt zeuren over een paar euro.
Het zou toch ook leuk zijn als je eens een tegoedbon krijgt of een bloemetje ofzo. Hoeveel mensen kijken tegenwoordig hun bon niet na of willen helemaal geen bon. Ben nieuwsgierig hoeveel ah hieraan verdient per jaar....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dianaschuts