Klacht: Bon geactiveerd maar geen blad gekregen

op 27 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 19 februari 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lamsma,
Dank u wel voor uw bericht op klacht.nl.
Excuses voor onze late reactie. Wij kunnen zien dat u geholpen bent, en dat uw bladcadeau verzilverd is.
Excuses nogmaals, mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske E.