Klacht: Bon geactiveerd maar geen blad gekregen

op 27 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 19 februari 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lamsma,
Dank u wel voor uw bericht op klacht.nl.
Excuses voor onze late reactie. Wij kunnen zien dat u geholpen bent, en dat uw bladcadeau verzilverd is.
Excuses nogmaals, mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske E.