Klacht: Bon bij vakantieveiling

op 21 september 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bod gewonnen en keuze uit 2 hotels met welness.bij reserveren was mijn favoriete hotel met luxe welness niet beschikbaar en moest ik uitwijken naar hotel ettenleur met minder welness.balen dus.Daat om 14.00nuur aangekomen kreeg ik te horen dat de kamer pas om 15.00 uur klaar was.dit was mij wel bekend.We zijn begonnen met het saunabezoek.er was niemand aanwezig een ook geen rondleiding gehad .Sauna erg klein,nauwelijks een buitenterrein.en waar je buiten kon liggen daar was je zichtbaar vanaf het parkeerterrein.Bubbelbad was kapot .stoombad was kapot en fohn kapot en een koude temperatuur.erg ongezellig en absoluut geen welness gevoel.dus na 2 uur weer klaar ivm.het onbehaagelijke gevoel.dit gemeld bij receptie dit werd erg snel.opgelost met 1 gratis drankje en een goody bag waarbij de waardebonnen die er in zaten een datm hadden van 2 mnd geleden en nog maar 2 wk geldig.ik was piswoest en besloot om daar geen enkele euro neer te leggen dus.. .de warme maaltijd en ontbijt elders genuttigt
Ook het lampje vd hotelkamer vam stuk en er lag nog geen stuk zeep om.je mee te wassen.en dat terwijl 1 kamer voor 2 pers minimaal 100 euro kost..voor 18 uur…
15..00 inchecken en 10.30 uitchecken
Verschrikkelijke ervaring en voel me echt besodemieterd

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug wat ik betaald heb aan vakantie veiling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Orlando, Ik kan mij voorstellen dat het niet het verblijf was, zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl? Dan wordt er z.s.m. contact met u gezocht. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Aduccia