Klacht: Bomvolle trein

op 22 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS
Elke maandag tot en met vrijdag reis ik vanaf Utrecht centraal met de intercity richting Nijmegen. Deze trein vertrekt om 17:24. Elke dag dat ik die trein neem, zit hij bom en bom vol. In het gangpad moeten mensen staan, er moeten mensen op de trap zitten/staan, bij de deuren moeten mensen staan. Het is gewoon onverantwoord. Er zal maar een ongeluk gebeuren, aan de noodrem getrokken worden, ik wil niet weten wat er gebeurt. Mensen betalen een kaartje voor deze trein om vervolgens te moeten staan. Dit is gewoon onverantwoord en ik vindt dat dit echt niet kan.

Ik ben tevreden wanneer zeker 75% van deze reizigers kan zitten op een stoel. Ik ben tevreden wanneer er meer coupes ingezet worden.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS