Klacht: Bomvolle trein

op 22 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS
Elke maandag tot en met vrijdag reis ik vanaf Utrecht centraal met de intercity richting Nijmegen. Deze trein vertrekt om 17:24. Elke dag dat ik die trein neem, zit hij bom en bom vol. In het gangpad moeten mensen staan, er moeten mensen op de trap zitten/staan, bij de deuren moeten mensen staan. Het is gewoon onverantwoord. Er zal maar een ongeluk gebeuren, aan de noodrem getrokken worden, ik wil niet weten wat er gebeurt. Mensen betalen een kaartje voor deze trein om vervolgens te moeten staan. Dit is gewoon onverantwoord en ik vindt dat dit echt niet kan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer zeker 75% van deze reizigers kan zitten op een stoel. Ik ben tevreden wanneer er meer coupes ingezet worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marlienschuttenbeld1