Klacht: Verschillende bezorgers

op 04 december 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
Mijn zoon heeft bij jullie 3 voetbalsjaaltjes gekocht en die zijn afzonderlijk van elkaar bezorgd door post nl, dpd en dhl. Heel apart dat dit zo geregeld is. Nu kan ik naar verschillende plaatsen in Friesland de overbodige sjaaltjes retour brengen.
Met vriendelijke groet,
Esther Hensen

Gewenste Oplossing:

Als het door 1 bezorgdienst bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

1 week geleden - Beste Puck06,Dank voor je bericht. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet, Sheriva van Bol.com

Reactie van de melder van de klacht Puck06

1 week geleden - Bestelnr 2703578260

Reactie van de melder van de klacht Puck06

1 week geleden - 2703578260

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 december 2019 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Puck06