Klacht: Verkeerde bestelling ontvangen

Norah boonstra op 18 juli 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt niet opgenomen bij de klantenservice(drukte); ik wil de verkeerde bestelling retourneren en
De juiste bestelling laten bezorgen.
Mijn bestelling is reeds betaald.

Gewenste Oplossing:

Hoe te retourneren en hoe moet ik
Aangeven welk bestelde product
Ze mij wel toe moeten sturen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Norah boonstra