Klacht: Onbehoorlijke verzenddienst

Jelle Huysmans op 14 juli 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste, vandaag verwachtten wij een pakketje. We zijn hiervoor de hele dag thuisgebleven. Toen de bel ging (iets voor 12.30u) werd vrij snel opengemaakt, maar was de leverancier al terug vertrokken. We zijn er nog achteraangegaan, we denken dat de koerier ons zag, maar hij vertrok. Er lag een briefje in de brievenbus en ook dit was niet ingevuld. We hebben na contact op te nemen met PostNL toch kunnen uitzoeken wat het opvolgnummer was. Maar ook daar merkte men op dat de chauffeur niet de juiste acties had ondernomen in het systeem. Ik begrijp dat de koerierdiensten onder tijdsdruk staan, maar als een levering beloofd wordt op een bepaalde dag, de klant hiervoor dan ook speciaal thuisblijft, dan verwachten wij dat het ook op die dag wordt afgeleverd. Graag wacht ik uw feedback hierop af.

Levering pakket op de afgesproken datum.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle Huysmans