Klacht: Niks geleverd bol.com wil niet verder helpen! Opgelicht!!

Wbor op 30 augustus 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket van bol.com niet ontvangen. Ik was niet thuis! Na onderzoek zegt bol.com dat de dhl bezorger zeker weet dat hij het pakket heeft afgeleverd. Dit kan gewoon niet er was niemand thuis, geen pakket bij de buren geen briefje in de brievenbus. DHL geeft aan dat bol nogmaals een onderzoek moet laten doen. Nu blijft bol.com erbij en blijven ze zeggen we kunnen niks voor je doen. Door een liegende bezorger ben ik hier nu dus de dupe van en dit kost me ruim 1200 euro. Ik zal nooit meer bij bol.com bestellen, de klantenservice erg onvriendelijk en willen je ook niet verder helpen, erg kortzichtig.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht Wbor

7 maanden geleden - Bol.com geeft zelfs aan dat ze deze klacht niet willen oplossen het is gewoon asociaal wat ze doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wbor