Klacht: Niet nakomen afspraken

SabrinaDB op 28 augustus 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Misbruik gebruikt van mijn adresfraude, krijg brieven binnen van een andere klant met mijn adres.
Bol.com reageert op de klachten die online gemeld zijn dat ze contact opnemen, week verstreken nog niers vernomen. Toen ik nogmaals contact opnam wordt er gezegd dat er niets mee gedaan word en het gesprek wordt zonder pardon onderbroken.

Gewenste Oplossing:

Zorg dragen dat ik geen brieven meer ontvang van andere klanten met een rekening die niet voor mij bestemd is. En een groot excuus voor de onbeschoftheid van hun medewerkers en hun manier van communiceren en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SabrinaDB