Klacht: niet geleverd product

josta scheers op 06 juli 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerder contacten gehad met de klantenservice van bol.com, incasso, de partner (verleij trading) en UPS betref het niet ontvangen product (die ik inmiddels wel betaald heb, om nog hogere kosten te voorkomen). Het gaat om een LP van 41,89 euro, omdat dit naar incasso is gegaan, heb ik het bedrag van 68,16 euro toch maar betaald, om nog meer problemen te voorkomen.

Ik wordt telkens van kastje naar de muur gestuurd, en heb nog steeds het product niet ontvangen.

Bij track and trace was vermeld dat het product aan de deur was afgeleverd. Dit was niet het geval. Sterker nog, ik was die dag helemaal niet thuis.
.
tot op heden heb ik nog steeds het product (de lp) niet, ben ik 68,16 euro lichter, en alleen maar bezig om de onrecht die mij is aangedaan proberen op te lossen.

Ik verwacht dan ook spoedig van jullie een oplossing. Want ik neem geen genoegen met mijn weggegooide geld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn LP of het betaalde bedrag ontvang.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door josta scheers