Klacht: Na 13 maanden nog steeds defecte laptop, ondanks aanmaningen

Ben6663 op 10 november 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorig jaar oktober laptop gekocht, deze was bij aankomst beschadigd.
Moest windows zelf installeren , echter wat nu blijkt zonder licentie microsoft.
Na diverse telefoontjes met Medion, bleek deze laptop toe te behoren aan een DUITSE klant.
Dit zagen ze aan het ordernummer, na lang zoeken konden ze zien , dat hij ook bij mij hoorde.
Dit gebeurde minstens 3maal , bij bellen helpdesk.
Inmiddels aanmaningen verstuurd naar beide bedrijven, echter geen enkele reactie.

Ontbinding koopcontract minimaal

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ben6663

2 jaren geleden - Betreft klacht Bol.com en Medion/lenovo Spelen elkaar de bal toe en ik ben het slachtoffer

Reactie van de melder van de klacht Ben6663

7 maanden geleden - Inmiddels na 2 jaar is geld uiteindelijk overgemaakt. met hulp van advocaat Over gemaakte kosten wilden ze niets weten, dit zijn er nogal wat. Hiervoor ben ik van plan om naar de bemiddelingscomissie te gaan voor een bindende oplossing. twijfel nog, ben het zat. Je bent als koper overgeleverd aan Bol en Medion, die via mij elkaar de bal toespelen, geen hulp! Garantie is gewoon een naam, ze weten dat garantie afdwingen veel geld kost. Je kunt garantie alleen krijgen, als je genoeg betaald voor de kosten. Koop nooit duurdere spullen bij Bol.com en zijn maatjes (dus grote bedrijven) Wel kun je goedkope producten kopen bij Bol, dan wordt de verkoper geschrapt om via Bol nog te verkopen. Wat Medion betreft, ik heb altijd Medion laptops gekocht, degelijk, maar nu zijn ze lid van de Lenovo groep. Lenovo is de club, die de goedkope oosterse tablets liet maken, prijzen van 0 tot 85 euro. Mijn dochter en ik hebben er 6 gehad , na 1 jaar is er niet EEN meer. Goedkoop (Lenovo) is hele dure koop. Dit houd in dat de produkten die in de oosterse landen worden gemaakt op de oosterse manier met naamplaatje Medion. Zo is Philips ten gronde gegaan, doordat ze bij reparatie zagen, dat er niet de juiste componenten werden gebruikt. Voor mij, is na deze zware jaren er een einde aan Bol en Medion gekomen. Beiden waren tot ongeveer 4 jaar terug nog goede bedrijven, maar zijn vervallen tot rotzooi bedrijven met dito garanties.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben6663