Klacht: kapotte stoel

op 28 februari 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in 2016 een stoel gekocht van vidaxl via bol.com.
de stoel vertoonde als mik maken en heb dit gemeld bij vidaxl.ik kreeg vervangende onderdelen . nu is de stoel net zo erg en heb ik dit gemeld ,ik kreeg te horen van bol en vidaxl dat de garantie periode voorbij is.
ik kan de stoel nu weggooien want hij is lelijk geworden

Gewenste Oplossing:

ik wil een compensatie van 1 van deze 2 bedrijven,omdat zij verantwoordelijk zijn voor de schade.
ik heb ervoor betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 maart 2019 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Golf1234,

Zojuist heb ik je geprobeerd telefonisch te benaderen. Ik heb je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Alle klachten die gemeld zijn door golf1234