Klacht: Interactieve robotkat

robotkat op 19 juli 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 oktober 2022 hebben we een interactieve robotkat (Joy for all, oranje) aangekocht via Bom.com. voor een dementerende dame. De poes werd en wordt nog steeds intensief gebruikt, wat logisch is, maar sinds een paar weken werkt het mechanisme niet meer. Nieuwe batterijen helpen niet. De kat maakt geen geluid en geen beweging meer. Ze ziet er ook niet mooi meer uit. Vreemd dat ze op deze korte tijd stuk is. Dat is toch niet normaal? Ik zie echter dat er een jaar garantie op zit. Hoe kan dat geregeld worden?

Gewenste Oplossing:

Omdat de robotkat stuk is onder de garantieperiode zouden we graag een nieuwe kat in de plaats willen krijgen. Een kat die doet wat ze als robotkat moet doen en waar de dementerende dame terug plezier aan heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robotkat