Klacht: Graag geld terug

Dirk Domurat op 16 juli 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik denk dat bij Bol.com de rechterhand niet weet wat de linkerhand doet. Toch wil ik graag mijn geld terug, omdat Bol.com de ontvangst van de retour bevestigt, maar schrijft dat de retour niet is aangekomen. Ik kan dat niet begrijpen.

1599000225

Melmö Trillingsdempers voor Wasmachine en Wasdroger – Wasmachine Verhoger – Set van 4 stuks – Anti Trillingsmat – Schokdempers – Antislip Rubber – Zwart
€ 8,95

Verkoper: Melmö

Retour geannuleerd

Bezorging

Retour
1 artikel is 16 juni 2023 retour gemeld.

Je kunt 1 artikel niet meer retourneren omdat je te lang gewacht hebt met terugsturen. We wachten niet langer op je pakketje.

Mail van Bol.com:

Beste Dirk,
We hebben je retour ontvangen en controleren ‘m nu. Daarna verwerken we ‘m zo snel mogelijk. Je ontvangt weer een e-mail zodra dat is gelukt.
Illustratie succes
Dit artikel hebben we ontvangen

Track trace nummer
3SBLCR679947412

Geld terug!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Domurat