Klacht: Bol.com negeert wettelijke garantietermijn

op 14 februari 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laptop Acer Aspire opgestuurd ter reparatie naar Bol.com
Het display (achtergrondverlichting) is stuk na een periode van 2 jaar en 2 maanden. Bol.com geeft niet thuis.
De wettelijke garantie (conformiteitsbeginsel) kent de dame (Joyce) aan de telefoon. Toch handeld Bol.com hiermee in strijd met het Nederlands recht.
Schandalig !!

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding of kosteloze reparatie.

Omdat de laptop inmiddels al een aantal weken bij ACER reparatiecentrum ligt, kan ik bijna niet anders dan ook nog maar eens 20 euro te betalen om de laptop weer in bezit te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door snijd