Klacht: BOL.COM is een organisatie geworden die de klanten alleen maar veelbgeld kost.

SMC Products op 21 juli 2023 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wij zijn 7 jaar partner geweest van bol.com en in de eerste jaren ging dat allemaal heel goed en verliep alles correct.
In mei 2022 zijn wij ermee gestopt om te verkopen via dit platform, want de klantenservice is uitbesteed aan ingehuurde callcenters en wij werden als partner verkoper dag en nacht door die klantenservice lastig gevallen.
Op meer dan 150 E-Mail’s nooit geen enkel antwoord gekregen.
Nooit de kans om rechtstreeks contact met de klant doe bij ons iets kocht contact op te nemen, want dat is allemaal geheim.
De reden is dat wij door de enorme commissie kosten die bol.com rekende ook in onze verkoopprijzen moesten incalculeren.
De partnerservice was totaal niet meer telefonisch bereikbaar en ook niet via de chatbot of E-Mail.
Nu al meer dan 1 jaar later worden wij nog steeds lastig gevallen door die klantenservice en sturen ze ons facturen voor ‘kosten’ terwijl wij niet eens weten wat die kosten dan zijn.
Dit bedrijf is dan wel erg bekend, maar heeft een verschrikkelijke klanten en partnerservice.
Ons advies is om nooit partnerverkoper te worden van bol.com, want de klanten betalen veel te veel voor hun aankopen en als partner rechtstreeks contact hebben met jouw klanten is onmogelijk.
Bovendien heeft het bedrijf op zich al zoveel klachten ontvangen via Trustpilot dat ze dat maar van hun eigen website hebben afgehaald.
Vergeet niet dat de klanten al die dure TV, Radio en Media reclames zelf betalen eb bol.com alleen maar miljoenen aan winst incasseert.

Dat ze eindelijk ons uit hun systeem halen, stoppen met hun belachelijke retour beleid en de mensen met rust laten.
Ze hebben dat inmiddels eindelijk gedaan, maar met de mededeling dat wij ons niet aan hun beleid hebben gehouden, terwijl wij zelf al meer dan 1 jaar geleden zijn gestopt.
Waardeloze en zeer onbeschofte werkwijze van dit bedrijf.
Het wordt eens tijd dat bv. Kassa hier eens aandacht aan gaat besteden, want dan zal er een grote beerput opengaan.
Wij willen graag meewerken en kunnen alle schriftelijke bewijzen zo overleggen over de manier van werkwijzen van dit bedrijf.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SMC Products