Klacht: Bestelling niet op tijd

user-1080915 op 18 april 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan van dag besteld moger in huis het is der nog niet heb contact gehad met bol. Con die zeg der staat 4 dagen voor ik begrijp der niks van

Gewenste Oplossing:

Als ik me bestelling krijg en op tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 28 mei 2019 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kopspijker,

In maart hebben wij hier contact over gehad. Bij deze sluit ik je bericht.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door