Klacht: Alweer verkeerde pakket gekregen.

op 17 april 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bol.com heeft mij alweer het verkeerde pakket gestuurd en ik word er stil aan heel moe van. Dit is mij al 3 keer voorgevallen en ik ben altijd degene die ervoor moet boeten, want ik moet een extra dag wachten op mijn pakket maar zij krijgen hun geld toch wel. Daar bovenop moet ik mijn pakket terugsturen en krijg ik pas 3-5 werkdagen erna mijn geld terug.

Ik zou tevreden zijn als ik ten minste een vergoeden krijg zoals een cadeaubon, zo leren jullie je pakketjes op het juiste adres te leveren en dan ben ik niet de enige die er last van heeft.
En ik zou willen dat de volgende dag erna mijn pakket dat ik wel heb besteld krijg en dat ik dan het pakket dat ik moet retourneren aan de bezorger geef, het is namelijk een schande als ik het pakket terug in moet pakken en naar het postkantoor moet brengen.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Bol.com

4 dagen geleden - Beste Lukass, We hebben je bericht gelezen. Heb je misschien een bestelnummer voor mij? Dan kijken we met je mee en nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Charissa van bol.com

Reactie van de melder van de klacht Lukass

4 dagen geleden - Het is al in orde, het pakket dat ik gekregen heb is 50 euro meer waard dan dat ik besteld heb en verkoop het gewoon door en bestel mijn pakket opnieuw op een andere online webshop deze keer. Hierdoor zijn jullie dus de enige die eraan leiden. Je kan zeggen wat je wil maarja, als er op jullie website staat dat ik mijn pakket de volgende dag in huis krijg maar ik krijg het een dag later binnen en ik moet het pakket terug inpakken en naar de post brengen denk ik wel dat ik er een vergoeding zou voor moeten krijgen en als jullie mij die niet geven zorg ik daar wel zelf voor. Ik ga voortaan bij Coolblue shoppen want bij hun is het mij nog nooit voorgevallen. Ik ben altijd al een trouwe klant geweest bij Bol.com maar ik heb er genoeg van, 3 keer krijg ik het verkeerde pakket en 2 keer bestel ik iets en krijg ik het pas 1 week of 2 weken later in huis terwijl er op de website Vandaag voor 23:59 uur besteld, morgen in huis staat denk ik wel dat ik het recht zou hebben op ten minste een vergoedingsbon van 10-20 euro (niet dat jullie daar arm van worden he, tenzij iedereen dit voor heeft als ze bij Bol.com bestellen). Met vriendelijke groet, Lukas.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 april 2019 om 08:30 geantwoord

Beste Lukass,

Bedankt voor je reactie! Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Lukass