Klacht: Bol.com weigert een retoursticker

op 27 augustus 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben via bol.com een webcam gekocht die bij een derde partij vandaan is gekomen. Helaas werkt deze webcam tot tweemaal toe niet. Wij hebben contact gezocht met de derde partij maar die geeft geen gehoor meer. Vervolgens hebben we bol.com gebeld en zij zouden contact opnemen met de derde partij. Helaas een week verder niks van de derde partij en niks van bol.com gehoord. Wij weer bellen en bol.com kan ons niet verder helpen zolang ze de derde partij niet hebben gesproken.

Helaas zijn we nu nog geen stap verder en zullen we morgen weer moeten bellen.

Als mijn product retour kan en ik mijn geld terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jeffrey1988

3 maanden geleden - Vandaag ben ik op mijn verzoek netjes door bol.com terug gebeld. Helaas was het antwoord teleurstellend en was er nog geen contact met de derde partij geweest. Morgen gaan ze het nogmaals proberen. Helaas proberen wij dit al meer dan een week en zitten we al 3 maanden met troep in huis

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jeffrey1988

3 maanden geleden - Gisteren afgesproken met bol.com dat ze in de ochtend een status update zouden geven (telefonisch). Maar tot op heden nog geen telefoontje gehad.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 september 2018 om 16:36 geantwoord

Beste Jeffrey

Ik zie dat je op 29 augustus teruggebeld bent door mijn collega en dat je akkoord bent gegaan met een cadeaubon van € 15,00 om de retourkosten te compenseren.
Ik neem aan dat deze klacht hiermee gesloten kan worden.

Groeten,
Manon van bol.com

. . . . . . . . . . .

Heeft op 10 september 2018 om 21:54 geantwoord

Klacht is nog niet opgelost. Het pakketje is retour gezonden. De kosten van het retourzenden zijn doormiddel van de 15 euro opgelost.

De daadwerkelijke kosten van de webcam zelf zijn nog niet retour gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey1988