Klacht: bol.com 0 vertrouwen

op 14 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

BOL.COM heeft mij 1 maand aan het lijntje houden ivm een monitor bestelling die zogezegd op voorraad was en binnen 2 werkdagen zou geleverd worden, daarna heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst, werd ik continu van kast naar muur gestuurd, en vervolgens werd de bestelling gisteren zelf geannuleerd, krijg ik net binnen per mail.

Ik ben EXTREEM TELEURGESTELD in BOL.COM en door hen zit ik nu al 1 maand lang op een klein laptop scherm te werken. In plaats dat ze dat gewoon in het begin hadden gecommuniceerd, dan had ik al lang een ander scherm gekocht. Nu zijn ze een klant levenslang kwijt en dit laat ik niet zomaar voorbij gaan.

Het ergste is, nu zeggen ze dat ik het opnieuw kan bestellen, en plotseling is die 30 eur DUURDER. Bende praatjesmakers.

Conclusie: Ik bestel nooit meer iets op bol.com, vertrouwen compleet verloren. Ik raad andere mensen aan ook nooit meer via bol.com te bestellen. Steun onze lokale electronics handelaars.
Ik gun hen niets meer en zal ze een zware klacht per post sturen.

mijn scherm aan dezelfde prijs waaraan ik die heb besteld NU leveren, compensatie in de vorm van voucher voor mij 1 maand aan het lijntje te houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht dimszy

4 maanden geleden - dank u, much appreciated!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dimszy