Klacht: wat een slecht crimineel bedrijf

frankvanpoppel op 30 september 2020 over BoitenLuhrs incasso gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

nadat er een dagvaarding komt die na 3 jaar pas kwam, en waar een totaal onduidelijke datum op staat, komt er uit het niets met verschillende datusm een vonnis binnen, ik meteen gebeld, want niets was duidelijk.
eerst was het direct pay, toen weer boite luhrs, dan weer direct pay, dan weer boite luhr , en zo werd alles lekker onduidelijk gehouden. vervolgens wil je in gesprek en geef je alles aan wat verkeerd is gegaan, van een soort medewerking is geen sprake er wordt enkel gesproken dat ze geld willen hebben, en daar gaan ze ver in. Ze liegen, willen nergens naar kijken, ze willen allen maar gelijk krijgen, en geld vangen.wat een enorm slecht en zelfs crimineel bedrijf wat fouten maakt in opdracht van om zo maar te zorgen dat mensen niet eens de mogelijkheid hebben om bezwaar te maken of voor hun recht op te komen. er is dus nu beslag gelegd op mijn bankrekening waardoor de problemen enkel erger en erger worden, en dat is dan weer exact wat ze willen, mensen in de problemen brengen om zo maar weer meer macht te verkrijgen. trouwens zonder enige melding van beslaglegging wordt de beslaglegging gedaan, wat ook verboden is, men moet de burger op de hoogte stellen.

beslag direct weghalen zodat mijn rekeningen gewoon betaald kunnen worden.
daarna de gehele zaak op de juiste manier behandelen en niet met foutieve datums en allerhande streken welke wettelijk verboden zijn.
dit is een enorm fout iets, en ik eis genoegdoening.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BoitenLuhrs incasso gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door frankvanpoppel