Klacht: BoithenLuhrs doet een onrechtmatige vordering, dreigt met (extra) incassokosten en een rechtzaak en levert geen bewijzen!

K01 op 17 november 2021 over BoitenLuhrs incasso gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

BoithenLuhrs doet een onrechtmatige vordering. Dhr. A Ch. Boiten weigert zelfs om bewijzen te leveren van de vordering die meer dan E 500,- bedraagt, ook als bij navraag blijkt dat er geen bedrag open staat of betalingsachterstand is (geweest). Daarnaast dreigt hij bij het zenden van de eerste brief met (extra) Incassokosten en/of om de vordering bij de rechter te leggen als er niet binnen 7 dagen wordt betaald. Dit is onrechtmatig, gaat in tegen alle redelijkheid en mogelijkheid om de vordering te onderzoeken of tot een oplossing te komen. Dhr. A Ch. Boiten blijft volharden in het willen en zullen opleggen van incassokosten, zelfs als zijn opdrachtgever ruimte biedt voor meer tijd om e.e.a. uit te zoeken en tot een oplossing te komen.

Graag wil ik dat ik niet meer word benaderd voor deze vordering, mijn gegevens worden verwijderd uit het dossier.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BoitenLuhrs incasso gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door K01