Klacht: Boete voor boekengeld

op 09 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

4 juli dag om boeken in te leveren waren wij er.werd weggestuurd konden ze niet in leveren ,wij thuis bericht krijgen.maanden gewacht en toen ineens incasso factuur in 16366521 zie bijlage.

Als rekening en de incasso ingetrokken word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 10 oktober 2016 om 09:30 geantwoord

Beste mevrouw Van den Hoek,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u meedelen reeds in een e-mail te hebben gemeld dat wij meerdere malen hebben aangegeven de boeken van Menno nog niet retour te hebben ontvangen. Ook nadat de boeken volgens u op school geweigerd waren is er geen contact met ons geweest. U heeft na de derde aanmaning voor het eerst contact met ons opgenomen. Er is u toen aangeboden de incassokosten in mindering mag brengen en het oorspronkelijke bedrag over te maken.
Gezien het feit dat de boeken niet zijn ingeleverd zien wij geen reden de schaderekening in te trekken.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska van den hoek