Klacht: boete terwijl ik wel was ingecheckt

op 23 juni 2016 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb uitgecheckt bij ns en ingecheckt bij synthus. Vervolgens krijg ik controle. De controleur zei dat ik niet ingecheckt was.
Vervolgens zegt hij dat hij me heeft ingecheckt na het uitschrijven van de boete. Wanneer ik op station Zutphen kom bleek in in te checken ipov uit te checken.

Conclusie: ik was ingecheckt bij de controleur. Hij heeft gewoon verkeerd gekeken. Hij liet mij ook niet zien dat ik dat ik iets verkeerds had gedaan. Hij luisterde nietr naar mijn verhaal.
Veder heb ik een OV-jaarkaart voor studenten dus waarom zou ik niet inchecken……hier heb ik tot6aal geen voordeel aan.

Als erkend wordt dat de controleur verkeerd gekeken heeft en de boete ongedaan wordt gemaakt.
Synthus maakt wel meer vaker fouten op dit traject Hengelo-Zutphen.
Ik begin er sterk over te denken voortaan via Deventer te reizen en niet meer met Synthus...ik heb er schoon genoeg van deze maatschappij.
Ik reis al bijna 2 jaar op en neer en telkens ontstaat er weer discussie met deze maatschappij en vaak werken de paaltjes niet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TurboTijger
x