Klacht: Boete te laat inleveren boek

op 30 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Bij het inleveren van de boeken voor de schoolvakantie bleek dat er in 1 van de in te leveren boeken een cd miste.
Omdat we gelijk op vakantie gingen was er geen mogelijkheid om de betreffende cd te zoeken. Na de vakantie cd gevonden en dus gelijk boek met cd naar van dijk gestuurd. Maar wat blijkt dit was te laat! Dus boete! Na telefonisch contact blijkt er geen enkele coulance mogelijk is. Ook krijg ik het boek niet terug, ik bedoel als ik het dan betaal is het ook van mij.
Als ik vervolgens vertel dat ik nog op twee boeken zit te wachten voor het nieuwe schooljaar dat al is begonnen is dit mijn probleem en ook de kosten die hiervoor gemaakt worden (kopiëren van de lesstof die nu al behandeld word) zijn mijn probleem. Ik vind dat er zeeeeeer eenzijdig gekeken word.

Boete kwijtschelden boek is immers in het bezit van van dijk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:20 geantwoord

Beste Ingrid,

Wij hebben het artikel 909358 New opportunities elementary language powerbook op 16 augustus 2016 ontvangen. Helaas is dit te laat. Op het inleverformulier en het schadeformulier wat u van ons heeft ontvangen staat vermeld dat alles ingeleverd moet worden voor 1 augustus 2016. Helaas is het na die tijd niet meer mogelijk om boeken op te sturen. De schaderekening zal daarom ook van kracht blijven en betaald moeten worden.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door I.van Raalte