Klacht: Boete kaarten Ajax

op 15 september 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 kaarten besteld bij viagogo.
Dit waren seizoenkaarten die we moesten ophalen bij Hilton hotel vlak naast arena.(eerst moest het paspoort getoond worden)
Na de wedstrijd moesten de kaarten worden teruggebracht.
Na de wedstrijd gelijk de kaarten terug gebracht en moesten we ons paspoort wederom laten zien.
Alles prima geregeld tot dusver.
Echter krijg ik nu de mail dat we volgens hun administratie de kaarten niet teruggebracht hebben en we hierdoor een boete krijgen van 200 euro (afgeschreven van creditcard)
Er is gebeld maar er is geen contact te krijgen.
Je moet per mail reageren maar geen mailadres te vinden.
Wat nu??

Gewenste Oplossing:

reactie dat alles netjes is ingeleverd en er geen boete wordt geïnd

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hullie