Klacht: Boete

op 21 juli 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden onze boodschappen online besteld. We waren thuis toen deze bezorgd werden, alleen was mijn man thuis, ik even niet. Per ongeluk had ik de pinpas meegenomen en kon mijn man niet betalen bij bezorging. Mijn man droeg allerlei opties aan als contant betalen, eenmalige machtiging of later terug komen (tijdvak van bezorgen was tot 14:00 en ze waren er om 8:30). Bezorger wilde/kon niks en nam uiteindelijk de boodschappen weer mee. Later hoorde ik dat er een boete van 50 euro op zat. Hier ben ik het niet mee eens. In de voorwaarden lees ik dat de 50 euro boete alleen opgelegd wordt als je niet thuis bent en dat waren we dus wel.

Gewenste Oplossing:

Als de 50 euro boete verwijderd wordt,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra19772