Klacht: Boekingsnummer 82631478

op 22 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden afgelopen zaterdag een verblijf geboekt van 17/8 – 20/8 (2 kamers voor telkens 2 volw. + 1 kind van 7)in europapark hotel castillo alcazar kamertype 3A voor een totaalprijs van 1274,74 euro. In de boekingsinstructie staat dat bij 3 overnachtingen er 2 dagen parktoegang inbegrepen is voor A-type kamers. Ik wou dit graag op mail bevestigd zien en vragen of die tickets geldig waren op 18/8 en 19/8. Nu krijg ik een mail terug van cccvraagbaakfo@thomascook.nl (T20140121002KS010Z13270) waarin staat dat wij een E-type kamer geboekt hebben en dat er via de site verschillende kamers te boeken zijn…. Ik heb dit nogmaals geprobeerd, zowel op de site van neckermann.nl als op de site van thomascook.nl en ik kan geen verschillende kamertypes boeken enkel 3A… Ik heb dan getelefoneerd met de customerservice op het nr 070/750245 en daar heeft die mevrouw ook mee op de site gekeken en zelf ook vastgesteld dat er geen andere kamers te kiezen zijn, maar ook zij bevestigde dat we de E kamers geboekt hadden… Zij kon ons wel overboeken naar A kamers, maar dan moesten we in totaal 1834,74 euro betalen… Ik heb uiteindelijk de reis geannuleerd, maar ben niet akkoord met de manier van werken. Ik vind dit klantenmisleiding. Zij was het daar helemaal mee eens, maar kon niets voor ons betekenen. Want ik heb haar gevraagd om alsnog onze reis voor de prijs van 1275 euro te geven incl. de inkomtickets, waar ik naar mijn mening echt wel recht op heb. De site is helemaal niet correct en is niet klantvriendelijk in gebruik, deze is gewoon misleidend!

deze reis voor de prijs van 1275 inclusief 2 volle dagen inkom voor europapark voor 6 personen, zoals ook beschreven op de website!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 23 januari 2014 om 15:16 geantwoord

Backoffice: Wij hebben uitgezocht of dit kloppend is op de website. Het klopt inderdaad dat ze geen type kunnen kiezen maar feit blijft dat ze kregen waarvoor betaalt werd. Op 23-01-2014 hebben wij een antwoord verstrekt per mail.

Heeft op 23 januari 2014 om 19:53 geantwoord

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht nancybogaerts

3 jaren geleden - Dit is geen oplossing, jullie geven zelf toe dat ik geen kamerkeuze kan maken via internet en als daar dan als te boeken type 3 À staat dan ga ik daarvan uit dat dit een à-type kamer is en geen E-type. Ik blijf het schandalig vinden hoe jullie klanten hierdoor misleiden

Alle klachten die gemeld zijn door nancybogaerts