Klacht: Boekingscode niet te verkrijgen

op 27 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 juni reis geboekt bij Corendon met vertrek op 17 december 2016. Paar dagen later de boekingscode gevraagd, is niet te verkrijgen, pas over een paar maanden misschien. Willen op beide vluchten comfortstoelen boeken ivm lange vlucht naar Bali. Zag dat de beste comfortstoelen al verkocht zijn, dus waarschijnlijk geen comfortstoelen meer over een paar maanden. Wel kunnen we de boekingscode krijgen als we nu direct de totale reissom voldoen. Dit klopt volgens mij niet. Bij andere reisorganisaties kregen we altijd direct de boekingscode, zonder de volledige reissom te moeten betalen. Annuleren van de reis kost ons nu ook 15% van de reissom.

Gewenste Oplossing:

Als we deze week (week 26 van 2016) de boekingscode ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door idelaruelle