Klacht: boeking niet om te zetten in ander tijdstip van jaar ????

op 19 maart 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 3 februari een boeking gedaan voor 6 personen
3 kamers geboekt en meteen betaald 616
op de naam Marleen Barendrecht uit Ridderkerk
voor 2 nachten 20-21 voor hotel De Dikke Van Dal in Sluis .
waarom is deze niet om te boeken op ander tijdstip
Diegene die de boeking gedaan heeft moet verplicht werken in het ziekenhuis te Rotterdam ,en verder een van de personen in Helmond woont waar op de flat deze week de buurman is begraven met de bekende besmetting ,dit wil je vrienden niet aandoen .

Gewenste Oplossing:

Als deze boeking over gezet word naar ander tijdstip in het jaar .op een ander hotel of in hetzelfde waar het nu geplant staat .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door devlem