Klacht: Boeking niet gelukt, wel geld afgeschreven

op 27 juni 2019 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag hebben wij een boeking gedaan bij Expedia. De website gaf netjes aan dat er nog 4 kamers beschikbaar waren.
Maar toen we de boeking wilden afronden gaf de site aan dat de boeking niet gelukt was. Het geld was inmiddels wel van onze rekening gehaald.
Gebeld met Expedia en zij gaven aan dat de gewenste kamer niet meer beschikbaar was. Ze konden daarin ook niks meer voor ons betekenen.
Wel vreemd dat de site iets anders aangeeft.
Expedia geeft aan dat het bedrag binnen 14 dagen weer op onze rekening staat. Ik moet het nog maar zien want heb inmiddels gelezen dat Expedia nog nooit van service heeft gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als het geld binnen een paar dagen teruggestort is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanvd