Klacht: Boeking gedaan en betaald en werd geannuleerd door Corendon

op 05 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Een last minutereis via een veiling geboekt.Dan moet je meteen betalen aan corendon.Dit netjes gedaan.Daarna bleek dat we een opstapplaats hadden in amsterdam ipv eindhoven!! Dus we wilde dit aangepast hebben. Kregen we ineens een rekening van 60 euro extra voor annulering!! Dit terwijl de reis was betaald.Daarna gereageerd natuurlijk en na veel heen en weer gemail/gebeld bleek dat Corendon dus op de papieren zetten annulering maar dat het ging om betaling van die 6o euro!! maar dat we nu te laat waren want we hadden dt niet betaald en de reis was geannuleerd en we kunnen ons geld niet terug krijgen.Maar of we dan wel de inmiddels 68 moesten betalen voor de jaja alweer annulering plus hun kosten. Dus alles kwijt, geen vakantie en nog moeten betalen ook!! Er werd gezegd dat we nergens op reageerde maar we hebben alle mailings netjes bewaard. Maar nee het was gedaan.

Terug betaling van de reis minus annuleringskosten lijkt ons niet meer dan normaal.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 06 augustus 2012 om 10:19 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lizzy3